Підвищення якості знань з базових дисциплін
Рекомендаційний список літератури
до педагогічної ради
Англійська мова
1. Андріюк, І.Я. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення [Текст] / І.Я. Андріюк // Англійська мова та література. – 2014. – № 7-8. – С.2-8.
2. Галіч, А.В. Формування пізнавальної та дослідницької діяльності з англійської мови в позакласній роботі [Текст] / А.В. Галіч // Англійська мова та література. – 2014. – № 28-29. – С.2-9.
3. Дворницький, В.В. Формування навичок письма [Текст] / В.В. Дворницький // Англійська мова та література. – 2014. – № 1-2. – С.6-11.
4. Пухальська, Т.Г. Інтегрований урок – одна з умов якості освіти учнів [Текст] / Т.Г. Пухальська // Англійська мова та література. – 2014. – № 9. – С.2-6.
5. Римаренко, Н.О. Навчання каліграфії та орфографії – необхідний елемент навчання писемного мовлення [Текст] / Н.О. Римаренко// Англійська мова та література. – 2014. – № 4-5. – С.8-9.
6. Казачінер, О.С.[Текст] / О.С. Казачінер // Англійська мова та література. – 2014. – № 10-11. – С. 45-46.
7. Клімчук, А.М. Використання технологій веб-квест у викладанні англійської мови [Текст] / А.М. Клімчук // Англійська мова та література. – 2014. – № 1-2. – С.14-21.
8. Комлягіна, В.Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови [Текст] / В.Д. Комлягіна // Англійська мова та література. – 2014. – № 31-32. – С.69-76.
9. Комогорова, М.І. Граматичні ігри [Текст] / М.І. Комогорова // Англійська мова та література. – 2014. – № 16-18. – С.2-9.
10. Комогорова, М.І. Ігри на уроках [Текст] / М.І. Комогорова // Англійська мова та література. – 2014. – № 25-26. – С.2-15.
11. Протопопова, Н.Л. Методичні прийоми з розвитку лексики на уроках іноземної мови [Текст] / Н.Л. Протопопова // Англійська мова та література. – 2014. – № 9. – С.35-36.
Історія та правознавство
1. Баханов, К.О. Організація процесу навчання історії [Текст] / К.О. Баханов // Історія та правознавство. – 2014. – № 16-18. – С.8-14.
2. Любіченко, Л.В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л.В. Любіченко // Історія та правознавство. – 2014. – № 28-29. – С.2-8.
3. Овчаренко, О.А. Шляхи формування історичного світогляду старшокласників [Текст] / О.А. Овчаренко // Історія та правознавство. – 2014. – № 22-23. – С.20-20.
4. Нікора, А.О.Сучасні технології навчання історії [Текст] / А.О. Нікора // Історія та правознавство. – 2014. – № 13-14. – С.3-5.
5. Приседська, І.В. Метод інтелект-карт у викладанні шкільного курсу історії [Текст] / І.В. Приседська // Історія та правознавство. – 2014. – № 4-5. – С.12-15.
6. Саповська, В.Ф. Використання логічно-структурних схем у поєднанні з комп’ютерними технологіями на уроках [Текст] / В.Ф. Саповська // Історія та правознавство. – 2014. – № 3. – С.8-11.
7. Сєрякова, В.І. Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання [Текст] / В.І. Сєрякова // Історія та правознавство. – 2014. – № 24. – С.2-5.
8. Спеціальний випуск з матеріалами інтегрованого курсу із всесвітньої історії та історії України для 6 класу [Текст] // Історія та правознавство. – 2014. – № 19-20. – С.1-127.
9. Терещенко, О.Л. Інтегровані уроки як засіб формування цілісного наукового світогляду учнів під час навчання правознавства [Текст] / О.Л. Терещенко // Історія та правознавство. – 2014. – № 6. – С.2-5.
10. Тронько, Т.В. Методика вивчення життя і діяльності історичної особи [Текст] / Т.В. Тронько // Історія та правознавство. – 2014. – № 7-8. – С.2-6.
11. Тукало, Е.П. Діагностика стану сформованості в учнів інформаційної компетентності під час вивчення історії [Текст] / Е.П. Тукало // Історія та правознавство. – 2014. – № 10-11. – С.7-8.
Українська мова та література
1. Єрьоменко, Т.П. Удосконалення комунікативних компетенцій учнів на уроках української словесності [Текст] / Т.П. Єрьоменко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 4-5. – С.12-16.
2. Кліменчук, Н.М. Учімося писати твори [Текст] / Н.М. Кліменчук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 31-32. – С.27-31.
3. Короткова, О.А. Навчально-пізнавальна діяльність школярів на уроках української мови і літератури [Текст] / О.А. Короткова // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 12. – С.2-5.
4. Кучеренко, Н.Я. Навчальна інтеракція на уроках української мови – шлях до ефективної мовної освіти [Текст] / Н.Я. Кучеренко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 22-23. – С.14-23.
5. Перфілова, Н.С. Інтерактивні технології у формуванні критичного мислення школярів [Текст] / Н.С. Перфілова // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 16-18. – С.2-7.
6. Чопікян, А.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови [Текст] / А.В. Чопікян // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – № 27. – С.2-7.
Математика
1. Кислюк, О.О. Застосування прийомів евристичної діяльності на уроках стереометрії як засіб підвищення рівня навчальних досягнень учнів [Текст] / О.О. Кислюк // Математика в школах України. – 2013. – № 3. – С.7-15.
2. Костенко, Л.В. Створення ситуації успіху – запорука розвитку творчого потенціалу учнів [Текст] / Л.В. Костенко // Математика в школах України. – 2013. – № 33. – С.2-4.
3. Мельник, І.С. Застосування мультимедійних технологій на уроках математики [Текст] / І.С. Мельник // Математика в школах України. – 2013. – № 30. – С.5-9.
4. Остапчук, Л.С. Формування у школярів прийомів мислення як засіб підвищення рівня математичних знань [Текст] / Л.С. Остапчук // Математика в школах України. – 2013. – № 25-26. – С.2-6.
Біологія
1. Доля, В.А. Творчість дітей на уроках природознавства та біології [Текст] / В.А. Доля // Біологія. – 2014. – № 13-14. – С.2-4.
2. Драганчук, Т.В. Мотивація підлітків до навчання [Текст] / Т.В. Драганчук // Біологія. – 2014. – № 28-29. – С.2-7.
3. Зайцева, О.А. Використання текстових технологій на уроках біології [Текст] / О.А. Зайцева // Біологія. – 2014. – № 6. – С.2-12.
4. Іванова, О.Я. Диференціація й індивідуалізація навчання на уроках біології [Текст] / О.Я. Іванова // Біологія. – 2014. – № 25-26. – С.2-7.
5. Краснянська, Л.М. Активізація навчальної діяльності учнів на уроках біології [Текст] / Л.М. Краснянська // Біологія. – 2014. – № 28-29. – С.12-16.
6. Кулініч, Л.В. Інноваційний підхід до розвитку креативних здібностей учнів на уроках біології [Текст] / Л.В. Кулініч // Біологія. – 2014. – № 1-2. – С.15-18.
7. Литвин, С.М. Мотивація пізнавальної діяльності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу [Текст] / С.М. Литвин // Біологія. – 2014. – № 28-29. – С.8-11.
8. Махник, О.Д. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках біології шляхом використання між предметних зв’язків з історією [Текст] / О.Д. Махник // Біологія. – 2014. – № 31-32. – С.2-18.
9. Шапайчук, Н.Р. Інноваційні методи навчання в курсі біології та природничих наук [Текст] / Н.Р. Шапайчук // Біологія. – 2014. – № 22-24. – С.2-5.
Географія
1. Забіла, С.М. Критичне мислення як засіб модернізації навчання на уроках географії та в позакласній діяльності [Текст] / С.М. Забіла // Географія. – 2014. – № 7-8. – С.9-14.
2. Маслєніков, Р.В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб виявлення творчих здібностей учня [Текст] / Р.В. Маслєнніков // Географія. – 2014. – № 17-18. – С.10-12.
3. Мормиль, О.М. Взаємне навчання учнів – шлях до глибоких знань з географії [Текст] / О.М. Мормиль // Географія. – 2014. – № 11-12. – С.20-26.
4. Олійник, А.Ю. Картознавча компетентність у шкільних курсах географії [Текст] / А.Ю. Олійник // Географія. – 2014. – № 7-8. – С.15-16.
5. Пилипиченко, Т.М. Інтегровані уроки –поклик світової інформаційної інтеграції [Текст] / Т.М. Пилипиченко // Географія. – 2014. – № 13-14. – С.3-39.
6. Стадник, О.Г. Використання Інтернет-ресурсів у шкільній географічній освіті [Текст] / О.Г. Стадник // Географія. – 2014. – № 3-4. – С.2-9.
7. Стадник, О.Г. Психологічні основи навчання географії [Текст] / О.Г. Стадник // Географія. – 2014. – № 7-8. – С.3-8.
8. Стадник, О.Г. Принципи навчання й шляхи їхньої реалізації під час навчання географії [Текст] / О.Г. Стадник // Географія. – 2014. – № 9-10. – С.3-12.
9. Стадник, О.Г. Форми навчання й організації навчальної діяльності [Текст] / О.Г. Стадник // Географія. – 2014. – № 17-18. – С.3-9.
Трудове навчання
1. Бегерський, В.П. Формування в школярів навичок і вмінь у процесі навчання [Текст] / В.П. Бегерський // Трудове навчання в школі. – 2014. – № 11-12. – С.8-10.
2. Бєлікова, Н.І. Мотивація в інтерактивних методиках під час формування життєвих компетентностей учня [Текст] / Н.І. Бєлікова // Трудове навчання в школі. – 2014. – № 10. – С.8-10.
3. Клочкова, І.М. Особливості педагогічної діяльності сучасного вчителя трудового навчання [Текст] / І.М. Клочкова // Трудове навчання в школі. – 2014. – № 10. – С.2-5.
4. Лещук, Р.М. Творчий підхід до організації практичної діяльності учнів у різних системах трудового навчання [Текст] / Р.М. Лещук // Трудове навчання в школі. – 2014. – № 1-2. – С.7-15.
5. Чуприна, С.А. Ігрові моменти на уроках технічної праці у 5 класі [Текст] / С.А. Чуприна // Трудове навчання в школі. – 2014. – № 6. – С.6-9.
|