Шляхи формування ключових компетентностей в учнів на основі творчого використання оптимальних педагогічних технологій
Рекомендаційний список джерел до педагогічної ради
Базар, Т.В. Естетичні засади педагогічної майстерності. Теоретичний аспект [Текст] / Т.В. Базар // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 16-18. – С.23-27.
Бойчук, О.І. Метод проектів на уроках української літератури: методика й технологія [Текст] / О.І. Бойчук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 12. – С.2-6.
Бондаренко, А.Ю. Дидактичні можливості технології скрайбінгу [Текст] / А.Ю. Бондаренко // Історія та правознавство. – 2016. – № 12. – С.2-6.
Буяк, Р.Р. Навчаємо граючись[Текст] / Р.Р. Буяк // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 13-14. – С.13-17.
Гірник, А.В. Застосування ІКТ на уроках української мови та літератури: теорія, практика, досвід [Текст] / А.В. Гірник // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 15. – С.8-9.
Дідук-Ступяк, Г.І. Різнотипові підходи до вивчення української мови при формуванні в учнів навичок аудіювання [Текст] / Г.І. Дідук-Ступяк // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 10-11. – С.2-8.
Заєць, Н.М. Сучасна наочність: переваги і можливості мультимедіа [Текст] / Н.М. Заєць // Педагогічна майстерня. – 2014. – № 12. – С.29-34.
Коротка, О.М. Розвиток пізнавальної активності школярів засобами ігрових мовних матеріалів [Текст] / О.М. Коротка // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 27. – С.2-7.
Куштим, Л.О. Формування критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л.О. Куштим // Історія та правознавство. – 2016. – № 15. – С.2-7.
Прокопчук, А.В. Організація індивідуальної та диференційованої роботи на уроках української мови [Текст] / А.В. Прокопчук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 28-29. – С.2-8.
Сафонова, О.М. Навчає гра [Електронний ресурс] // Творча майстерня психолога Пузиревич Катерини. – Режим доступу: http://novosvit.pp.ua/navchaye-gra/.– Дата доступу: 04.11.2016.
Сєргєів, С.Г. Інноваційні методи навчання на прикладі уроку з фізики [Електронний ресурс] // Творча майстерня психолога Пузиревич Катерини. – Режим доступу: http://novosvit.pp.ua/innovatsiyni-metody-fizika/.– Дата доступу: 04.11.2016.
Сікора, Н.В. Критичне мислення в навчальному процесі [Текст] Сікора Н.В. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 30. – С.2-4.
Стеценко, І.І. Методична модель активізації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / І.І. Стеценко // Історія та правознавство. – 2016. – № 27. – С.4-8.
Ускова, Н.Ф. Сучасний урок трудового навчання. Шпаргалка для вчителя [Текст] / Н.Ф. Ускова, І.І. Назарчук // Трудове навчання в школі. – 2016. – № 7. – С.2-7.
Фісун, Е.Г. Конструювання олімпіад них задач та встановлення критеріїв їх оцінювання [Текст] / Е.Г. Фісун Е.Г. // Історія та правознавство. – 2016. – № 33. – С.16-21.
Хурсяк, Л.Г. Розвиток креативності учнів через реалізацію міжпредметних зв’язків на уроках української мови та літератури [Текст] / Л.Г. Хурсяк // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 13-14. – С.2-12.
Черненко, О.П Нестандартний урок: Нові підходи до організації та проведення [Текст] / ЛО.П. Черненко // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 34-36. – С.6-9.
Чернік, С.Д. Методика використання матеріалів ЗМІ на уроках історії у старшій школі [Текст] / С.Д. Чернік // Історія та правознавство. – 2016. – № 34-36. – С9-13.
Яроменко, В.І. Формування критичного мислення на уроках правознавства [Текст] / В.І. Яроменко // Історія та правознавство. – 2016. – № 34-36. – С.3-7.